تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل AU8000


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 19 بهمن 1401
بازدید : 612
نویسنده : علی

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل AU8000

همچنین امکان جدا کردن پایه ها و نصب تلویزیون بر روی دیوار با کمک براکت های مخصوص وجود دارد که یک محیط سینمایی جذاب پدید می آید. تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ مدل AU8000 جزء نمایشگرهای کریستال قرار گرفته که به نسبت ال ای دی های معمولی کیفیت تصویر بالاتری به همراه طیف گسترده ای از آنها را ارائه می دهد. این تکنولوژی به معنای محدوده دینامیکی بالا با بالا بردن سطح کنتراست تصاویر خیره کننده و کاملاً زنده و طبیعی ارائه می دهد. با کمک این تکنولوژی نور پس زمینه تنظیم شده و تصاویر عالی ارائه می گردد. این تکنولوژی موجب بهبود کنتراست تصاویر شده و صحنه های عمیق و رنگ های غنی را ارائه می دهد و در گسترش زاویه دید نیز موثر است. پروژه تمامی صحنه های کیفیت پایین را بهبود بخشید و سپس آنها را در حد تصاویر ۴k پخش می کند. این تکنولوژی برای محتواهای سریع مانند فیلم های اکشن یا بازی های کامپیوتری کاربرد دارند که نرخ به روز رسانی فریم ها را افزایش می دهد.

  • شما نمی توانید بسیاری از تب ها و پنجره ها را باز کنید
  • الگوریتم های پردازش تصاویر
  • دارای قابلیت Bluetooth Low Energy
  • دارای قابلیت Extended PVR
  • ابتدا وارد منوی تنظیمات (Settings) شوید

در صفحه نمایش کریستالی این مدل 8 میلیون پیکسل قرار دارد. تعداد پیکسلهای بیشتر بهمعنی نمایش جزئیات بیشتر است. هیچ یک از جزئیات محتوا در این مدل از چشمان شما پنهان نمیماند. با این حال شما هر تصویر دیگری را نیز میتوانید در حد 4K مشاهده کنید. زیرا فناوری 4K Upscaling این قابلیت را دارد که با از بین بردن نویز تصاویر همهی تصاویر بیکیفیت را نیز بهصورت 4K و با وضوح و شفافیت فوقالعاده نمایش دهد. به کمک فناوری micro Dimming محتوای تصویر بازسازی شده و تمام جزئیات رنگ و محتوا را به نمایش میگذارد. تلویزیونهای تولیدی شرکت سامسونگ در 2020 و 2021 به فناوری جدید Dual LED مجهز شدهاند. این فناوری بسیار پرکاربرد است و علاوه بر بالابردن کیفیت تصویر باعث کاهش مصرف انرژی شده است. در تلویزیونهای مجهز به Dual LED که تلویزیون 55 اینچ AU8500 نیز جزئی از آنهاست آرایش قدیمی نورپردازی کنار گذاشته شده است. در این مدل بر روی صفحه بُرد در هر نقطه دو عدد لامپ قرار گرفته که وظیفه انتشار نور را دارند.

تلویزیون هوشمند 55AU8000 سامسونگ دارای فناوری Q-Symphony است.

این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله است و توان صوتی 20 وات را ارائه میدهد. این سیستو صوتی دو کاناله از دو بلندگوی 10 واتی تشکیل شده است که در مجموع توان خروجی صدا 20 وات را ارائه می دهند. سامسونگ تلویزیون جدید 55AU8000 را به تکنولوژی Dolby Digital Plus قیمت تلویزیون سامسونگ مجهز کرده است. این تکنولوژی باعث بهبود کیفیت و ارائه بهتر صدا می شود. تلویزیون هوشمند 55AU8000 سامسونگ دارای فناوری Q-Symphony است. این فناوری امکان اتصال همزمان و پخش هماهنگ صدا را بین تلویزیون و ساندبار فراهم می کند. تکنولوژی Q-Symphony برای مواقعی طراحی شده است که شما نیاز به توان خروجی صدای بیشتری دارید. یکی دیگر از تکنولوژی های تلویزیون 55AU8000 سامسونگ Multiroom Link نام دارد. شما با استفاده از این قابلیت می توانید از طریق شبکه وای فای دستگاه های مختلف را به هم متصل کنید و صدا را از یک دستگاه به عنوان منبع در دیگر دستگاه ها پخش کنید. با فناوری Adaptive Sound شما همیشه بهترین تجربه صوتی را از تلویزیون 2021 سامسونگ 55AU8000 خواهید داشت.

 

زیرا نمایشگرهای اولد با عمق رنگ بیشتر کیفیت تصاویر را در سطح ایده آلی قرار می دهد . در کنار این وضوح صفحه نمایش ، پشتیبانی از کیفیت صدای دالبی اتموس Dolby Atmos صوتی قدرتمند را به همراه دارد . این بلندگوها با حجم صدای بالا، قابلیت پخش آهنگ از طریق اتصال به بلوتوث را نیز دارند. این تلویزیون مانند تلويزيون NanoCell ال جي با وضوح دقیق و بسیار بالا برای علاقه مندان به بازیهای سریع و فیلم های اکشن مناسب بوده . و در مقابل نیز از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. بنابراین یک مدل نانوسل NanoCell همواره لذت تماشای برنامه ها را دوچندان ساخته و در مقابل نیز با قیمت های بالاتری عرضه می شوند . خرید تلویزیون k8 ال جی اینترنتی به عنوان جدیدترین و بهترین تی وی الجی امکانات و فناوری های جدیدی ارائه خواهد داد . البته نباید از ال ای دی ال جی فور کی ، تی وی ال جي سری نانوسل و قیمت تلويزيون lg oled غافل شد .

در فصل ۳۷-۱۳۳۶ تاج ابتدا عنوان قهرمانی در جام باشگاههای تهران را تکرار کرد و سپس به عنوان نماینده تهران در مسابقات قهرمانی ایران که در اصفهان برگزار شد شرکت کرد و با برتری بر رقبا قهرمان ایران شد. تاجیها در دیدار فینال با نتیجه ۰-۳ تیم منتخب تبریز را مغلوب کردند. در فصل ۳۸-۱۳۳۷ تاج توانست هر دو جام باشگاهها و حذفی تهران را همزمان فتح کند. تاج فصل بعد و در ۴۰-۱۳۳۹ موفق شد باز هم قهرمان جام باشگاههای تهران شود تا تعداد قهرمانیهای تاج در این مسابقات در دهه ۱۳۳۰ به عدد ۵ برسد. و در مسابقات جام باشگاههای تهران همواره در میانههای جدول متوقف شد. رایکوف در نخستین قدم جوانگرایی را در دستور کار خود قرار داد و سپس سیستم تیم را از ۴-۲-۴ سنتی فوتبال ایران به سیستم مدرن ۳-۳-۴ تغییر داد. تیم تاج در بهار ۱۳۴۹ تاج با سیمایی نوین قدم به مسابقات باشگاهی قهرمانی آسیا ۱۹۷۰ گذاشت.

مهمترین قهرمانیها و افتخارات باشگاه پرسپولیس هستند. علی دایی، مهدی مهدویکیا و علی کریمی سه تن از بازیکنان پرسپولیسی هستند که تاکنون بازیکن فوتبال سال آسیا شدهاند. باشگاه پرسپولیس از ابتدای تأسیس خود تاکنون موفق به کسب ۳۵ جام رسمی در مسابقات کشوری، استانی و قاره ای شدهاست. باشگاه پرسپولیس، بهعنوان نخستین باشگاه ایرانی موفق به کسب پنج قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران شده و از این حیث رکورددار میباشد. تیم پرسپولیس چهار بار در فینال تورنمنتهای مختلف آسیایی (دو بار فینال لیگ قهرمانان آسیا، دو بار فینال جام برندگان جام آسیا) حضور داشتهاست. پرسپولیس دو بار در دهه هفتاد و نود موفق به کسب قهرمانی همزمان (لیگ و جام حذفی) در طول یک فصل در فوتبال ایران شدهاست. باشگاه پرسپولیس ۹ بار در نیمه نهایی تورنمنتهای مختلف آسیایی (سه بار لیگ قهرمانان آسیا، چهار بار لیگ قهرمانان آسیا، دو بار جام برندگان جام آسیا) حضور داشتهاست. باشگاه پرسپولیس هفت قهرمانی را در لیگ برتر ایران دارد.

قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره

خلوص رنگ به زبان ساده نمایش همان رنگ ها در نمایشگر است به گونه ای که چشم ما آنرا میبیند . به طور مثال رنگ خورشید میبایست همانگونه نمایش داده شود که چشم ما میبیند . در صورتی که رنگ به صورتی غیر واقعی و اغراق آمیز نمایش داده شود ، بر درک بصری ما تاثیر منفی میگذارد . همه چیز در رنگ خلاصه میشود و چنانچه رنگ خلوص واقعی را نداشته باشد، دیگر حس حالی واقعی به ما القا نمیشود . به طور مثال رنگ آسمان تا زمانی حس آرامش را منتقل میکند که به صورت ملایم باشد و چنانچه حالتی اغراق آمیز پیدا کند ، حسی متفاوت به ما منتقل میشود . شرکتهای سازنده ، به صورتی جدی روی مبحث خلوص رنگ کار میکنند و تاکنون نیز پیشرفتهای زیادی داشته اند . شرکت سامسونگ با فناوری pur color هوش مصنوعی و پردازنده را جهت نمایش خلوص رنگ واقعی ، به کار گمارده است .

اما امروزه هزینه استفاده از این تکنولوژی پایین آمده است و بیشتر بلندها از این فناوری استفاده میکنند. برند سامسونگ از جمله بزرگترین برندهای سازنده تلویزیون است که محصولات خودش را به پنل کیولد مجهز کرده است. بسیاری از افراد گمان میکنند که بین فناوری کیولد و LCD شباهتهای بسیار زیادی وجود دارد و برند سامسونگ فقط نام LCD را تغییر داده است. بنابر ادعای سامسونگ فناوری QLED یکی از بهترین فناوریهای است که در تلویزیون به کار رفته است. در این فناوری فیلترهای کوانتومی وجود دارد که میزان کل در سطح بالاتری را از پنلهای LCD ایجاد میکند. علاوه بر برند سامسونگ شرکت tcl و هایسنس نیز از پنلهای QLED در محصولات خود استفاده میکند اما سامسونگ در این بازار سهم بیشتری دارد. فناوری QLED بهتر است یا اولد؟ فناوری QLED ارتقا یافته فناوری LCD میباشد. اما فناوری اولد فناوری جدید محسوب میشود. یعنی در این فناوری فیلمهای کربن میان هر دو کنداکتور استفاده میشود و در نتیجه نور تولید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 55Q70A میشود.

برای تغییر زبان منوی تلویزیون های ال جی و همچنین سایر تلویزیون های هوشمند باید این نکته را بررسی کرد که آیا تلویزیون مورد نظر قابلیت پشتیبانی از منوی فارسی را دارد یا خیر ؟ در مورد تلویزیون های ال جی باید گفت، قابلیت پشتیبانی از منوی فارسی را دارند، در نتیجه می توان برای تغییر زبان منو تلویزیون های ال جی اقدام کرد. فارسی کردن منو تلویزیون های سامسونگ و همچنین تلویزیون های سونی نسبت به تلویزیون های ال جی پیچیده تر می باشد و روش های منحصر به فردی جهت اجرای منو فارسی وجود دارد. در برخی از تلویزیون ها زبان فارسی در نرم افزار آن ها وجود دارد که برای اجرا آن ها تنها کافی است با توجه به روش های پیشنهادی عمل کرد. همان طور که گفته شد تلویزیون های ال جی به خوبی از منو فارسی پشتیبانی می کنند. فارسی کردن منو تلویزیون های هوشمند باید برای بروزرسانی و یا آپدیت تلویزیون مورد نظر اقدام کرد.

  • مسدود کردن دسترسی به سایت های مضر
  • دارای قابلیت App Casting
  • اس یو اچ دی (SUHD)
  • فناوری Mega Contrast برای بهبود کنتراست تصاویر

SlimPort (اسلیم پورت) یکی دیگر از انتخابهای سیمی شما برای اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی محسوب میشود. این رابط، شباهت بسیار زیادی به MHL دارد و تنها تفاوت این دو، به کابل ورودی برق آنها مربوط میشود. کابل HDMI به پورت HMDI تلویزیون وصل میشود. در طرف دیگر نیز، خروجی Micro USB به پورت شارژ گوشی سامسونگ شما متصل میشود. بدین ترتیب، اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی برقرار خواهد شد. دو روش معرف شده در بالا، مربوط به اتصال سیمی تلفن همراه به تلویزیون هوشمند بودند. اما طبیعتا این روزها، روشهای بیسیم یا وایرلس از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. استانداردهای زیادی برای اتصال بیسیم تلفن همراه و تلویزیون به همدیگر وجود دارند؛ اما نام همگی آنها، به “Cast” ختم میشود. Miracast در بسیاری از تلویزیونهای ساخت شرکت LG تعبیه شده است. در صورتی که تلویزیون شما از قابلیت “Miracast” پشتیبانی نمیکند نیز جای نگرانی نیست؛ زیرا به راحتی و با خرید یک دانگل میراکست، میتوانید این قابلیت را به آن اضافه نمایید. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون سامسونگ لطفا از سایت ما دیدن کنید.

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد سایت سامسونگ تلویزیون لطفا به بازدید از وب سایت ما.





:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ ما خوش آمدید. در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید با بررسی های کارشناسانه قرار داده میشود. امیدوارم که این مطالب مفید واقع شود. ما را با انتقادات و پیشنهادات خود یاری فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کوچ تا چند و آدرس kochnameh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com